dilluns, 1 d’octubre del 2012

TERESA: Estava molt nerviosa i vaig parlar molt. JOANA: M’ho vaig passar molt bé.
 MICHAEL: El parvulari em va agradar. DESIRÉE: Em va agradar passar la tarda amb els petits. 
TOMÁS: Em va agradar ensenyar les coses dels dofins que sabia. LUCAS: Va estar bé repassar els àlbums, els dibuixos, el dofí... i poder-ho ensenyar. JUAN: Em va agradar moltíssim tornar al parvulari. BRIAN: No coneixia el parvulari. YACINE: Em va agradar sortir a jugar al pati del parvulari.
SARA: Fer classe als petits va ser divertit. SHABAZ: Em va agradar jugar i treballar amb els petits.
EMMA: Em va agradar això de fer classe. ELI: Va ser divertit.
LÚA: Em va agradar tornar al parvulari, estar amb petits, ensenyar-los coses i tornar a veure a les mestres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada