dimarts, 20 de novembre del 2012

Visita al Centre Sínia


Centre La Sínia.
El dia 5 de novembre, els nens i les nenes de tercer vam fer una activitat al centre ocupacional La Sínia del carrer Banys Nous. L’activitat era una gimcana al centre amb els estris i materials d’ús quotidià per a usuaris i usuàries del centre (plats que no són plans, gots que semblen un biberó, forquilles i culleres tortes, cadires de rodes, cadires de rodes elèctriques...) Però l’objectiu principal era conèixer persones amb paràlisi cerebral i adonar-nos que no som tant diferents que, potser, el que ens falta és coneixement. En tornar a l’escola els vostres fills i filles van fer les següents valoracions; fixeu-vos-hi bé perquè és interessant veure com l’objectiu està aconseguit:

- Joana: A mi primer em feia una mica de vergonya mirar-los, però després m’hi vaig acostumar i ja està. Ha estat divertit jugar amb ells.
- Lúa: Quan els he vist m’han fet una mica de por, però després ja no.
- Maria: He trobat que eren molt simpàtics i tenien ganes d’estar amb nosaltres.
- Bilal: M’ha agradat jugar amb ells.
- Lucas: Quan he entrat el cor m’anava molt ràpid i tenia una mica de por; quan els he conegut he vist que eren molt simpàtics i que sempre estan contents.
- Teresa: Tampoc fan tanta por, encara que a vegades no entens què volen dir.
- Mariam: No sabia on anàvem i he conegut persones que fan el mateix que nosaltres però d’una altra manera.
- Malena: Abans d’anar-hi em feien por, quan els he vist m’han fet pena i després he pensat que sempre reien i que eren molt simpàtics i amables.
- Baset: Jo m’he espantat una mica, pensava que tot seria en silenci i fan molt soroll.
- Juan: Sempre m’han fet pena aquestes persones, però avui he vist que són simpàtiques i semblaven felices.
- Yacine: M’ha agradat jugar amb ells, ja no em fan tanta pena.
- More: Jo pensava que no feien res i quan ens ha caigut l’aigua i ha vingut aquella noia amb la cadira a recollir-la he quedat al·lucinat.
- Karla: He vist que si mai et passa alguna cosa pots continuar fent-ho tot.
- Emma: He aprés moltes coses.
- Sole: M’ha encantat anar-hi, ha estat molt “guai”, jo els mirava i pensava “estan contents”.
- Eli: M’ha fet una mica de por i m’he posat trist, no m’agradaria veure així a ningú de casa meva.
- Esteban: M’ha agradat disfressar-me tot i que, amb les cames quietes era difícil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada